امیدوارم دوستان حالا باور کرده باشند که نکونام در استقلال مانده است.هر چند می دانم او پیشنهادات خوبی هم داشت اما در نهایت دلش با استقلال بود.

سایت گل-مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:ساموئل در فصل آینده هم مثل دو سال اخیر به ما کمک زیادی می کند.

علی فتح الله  زاده درباره وضعیت جواد نکونام و اینکه وی در پایان مهلت نقل و انتقالات با باشگاهی به توافق نرسید عنوان کرد:در روزهای اخیر ما بارها و بارها می گفتیم که جواد یک استقلالی اصیل است .جدا از این گفتیم او با استقلال قرارداد دو ساله دارد اما برخی  باور نداشتند.حالا امیدوارم همه باور کرده باشند که جواد متعلق به استقلال است.استقلال خانه کاپیتان تیم ملی است و مشکلی نداریم.امیدوارم دوستان حالا باور کرده باشند که نکونام در استقلال مانده است.هر چند می دانم او پیشنهادات خوبی هم داشت اما در نهایت دلش با استقلال بود.

وی درباره تمدید قرارداد جی لوید ساموئل با آبی پوشان اظهار داشت:ساموئل از ابتدا هم مدنظر ما بود.او جزو منظم و حرفه ای ترین بازیکنان خارجی است که در این سالها دیدم.خوشحالم که قرارداد این بازیکن هم تمدید شد.به طور حتم ساموئل در فصل آینده هم مثل دو سال اخیر به ما کمک زیادی می کند.

فتح الله زاده درباره وضعیت آندرانیک تیموریان با استقلال به اوج گفت:با آندو روز شنبه جلسه داریم.به امید خدا شنبه قرارداد او را هم ثبت می کنیم تا استقلال با اقتدار راهی مسابقات شود.امیدوارم هواداران از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات راضی باشند و بتوانیم با نتیجه گیری در ایران و آسیا آنها را خوشحال کنیم.

به گزارش سایت گل جواد که با استقلال قراردادی دو ساله دارد چون طلب 700 میلیونی اش از این تیم وصول نشده بود ، می توانست به هر تیمی که بخواهد بپیوندد اما کاپیتان تیم ملی که به تازگی پدر شده به رغم پاس نشدن چک هایش باری دیگر استقلالی ماند. او با جدا نشدن در فصل نفل و انتقالات از استقلال در حقیقت در این تیم ماندگار شد مگر اینکه بخواهد چند هفته ای را بیرون بماند و به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری برود. اتفاقی که بسیار دور از ذهن است . نکونام پس از تولد پسرش آریان گفته بود آریان حالا جدیدترین هوادار استقلال است!